update

Sitter i köket och börjar om en kvart. Matte. Jag orkar verkligen inte, klarar mig galant utan ekvationer.
Har köpt ett par nya short som gör att jag inte kan andas.
Vill egentligen till skolan, jag gillar skolan.
Borde verkligen verkligen VERKLIGEN lära mig min stämma för jularret vi sjunger på vokalensemblen och öva på pianoläxan. Ehe.
Ska ha individuell sånglektion, gemensam sång, vokalensemble och pianolektion idag. Musik <3.
Det är kallt ute och idag tänker jag sätta på mig min svarta kappa. (nu kommer jag säkert inte göra det bara för det)
Anna ringde mig och grät för att jag har bytt bloggdesign. Hon tycker att jag har blivit svart och svår. Eller i alla fall svår. Det har jag inte. Bara lite mer anpassad till hösten.
Jag tränade 3 gånger förra veckan. Mer än vad jag någonsin gjort, i hela mitt liv tror jag. Alltså, ja, jag räknar in skolidrotten i de tre.
Jag är sinnessjukt taggad på jul. Sinnessjukt.
Nu borde jag ta mig till skolan.
Borde är mitt hatord.

Kommentarer
Postat av: Clara

Jul e kalas, du e kalas

2010-10-12 @ 17:32:20
URL: http://germaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0