kvällens bestyr

Kom precis hem från en stadsrunda med mina kära vän Hannah Banana. Hon är ju rätt bra som man säger. Satt på 60 och snackade........................... gissa? Vi snackade om sånadär filurer med lite kortare hår och lite mer innanför byxorna. Blir ju lätt så. Hannah försökte även stöta på mig. Tog min hand, berättade att hon var lesbisk och log sitt allra charmigaste leende. Helt plöstligt började det bubbla mellan tänderna på henne, och vitt skum rann ner för hakan. Såhär såg det ut:



Jag blev otroligt smickrad, sugen och frestad, men stod emot mina begär och lyckades hålla mig från att hoppa upp i hennes knä och slicka henne i örat.


Att jag lyckas se så sammanbiten jämt när jag skriver... Här skriver jag massa skit i THE NINEEEEEEEEEEEEEE'S (hahahahahahah) skitsnacksbok.


Vi skrev en liten lista i vår superhemliga bok.......... Mohahahhaa, FÄÄÄTT seriös är den.

Kommentarer
Postat av: Blanca...

...tycker om att du skriver mer nu, gums! PUSSAR

2010-03-02 @ 19:44:06
Postat av: hannah

YÄÄH BABY :D haha <3

2010-03-03 @ 18:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0