teknik in my <3

Teknik in my heart kan jag ju bara säga. Sitter i en trappa på Ekliden, får ingen vidare ro eftersom det även här utanför klassrummet känns som en flock elefanter har bosatt sig i mitt huvud. Nu kommer Moa hit och säger "HEEEEEEJ JOHANNA JAG SKA SJUNGA BAJS. PURRE." Moa har sitt prov till VRG idag betyder det. "Joar är tydligen en bög, stackars Joar UUUUUUUUUUUUH" hörs det inifrån klassrummet. Kära någon.
Det är sol ute. Solsolsolisol.
Jag var död igår. Och i morse. Men det är omöjligt att vara död när man är med min klass. Vad fan skulle jag ta mig till utan dom?
Jag ringde Simon precis. "Heeeeeeeej världens bästa pojke", sa jag. "Hej Johanna" sa han. Han låg och sov. Så jag får göra vårt magnetkraftverk själv. Lagra energi och tralala. Nu kommer Camilla och dansar porrdans för mig och säger att hon ska dö, och sen säger hon hejdå pluppe. Nu kommer Tove och säger att jag har mysigt och säger att Simon och Joar är döda.
Alla är döda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0