smörkniv

DET HÄR KOMMER BLI EN BRA DAG!!!!!!!!!!!!!! Sitter i köket och äter en sockerfri frukost bestående av yoghurt, all bran fullkornsflingor, lite torra mackor med ost och smör och ska snart avrunda med en liten apelsin (höll först på att skriva en liten kanin). Solen värmer på min högra arm och snart ska jag bege mig in mot stan tillsammans med Patricia för att titta på balklänningar! Så NAJS!
Anna räddade mig från hemmasyndromet igår och drog mig med på en snabb med ack så innehållsrik fika i huvudstaden. Anna är spritt språngande galen, and I like iiiiit! Jag gav en lapp till en kille med några uppmuntrande ord på, och han blev alldeles skär om kinderna. Mohahahaha.
Nej, nu ska jag dra av mig min Spiderman-pyjamas. Den är lite speciell, eftersom jag har haft den sedan jag var sex år, men den verkar växa med mig för SÅ liten är den verkligen inte! Nej NU ska jag säga adjö. LE MYCKET IDAG!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0