Hejdå!

Jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv. Vi har miljökonferens och jag vill dö. Jag har inte ätit på fyra dygn eftersom mina kära ansvarstagande föräldrar har lämnat mig hemma för att åka till Åre i fyra dygn. UTAN MAT. Hur tänkte de? Inga pengar heller.......
Jag har ritat en banan och en hamburgare på tavlan. Jag är så hungrig. Så jävla hungrig. Åååååh tänk en pizza nu eller en stor tjock kladdkaka eller åååååååååh vad som helst, jag skulle kunna äta bajs. Jag är så hungrig att mina inälvor rinner ut ur min mun. Tänk er själva att först inte äta på tretusen år och sen träna i femtusen. Då är kilona liksom nere på minus..... Åååååh jag är så jävla hungrig, och jag svamlar nu tror jag, är helt borta. HEEEELT BORTAAAAAAAAAAAAAAA. Mina ögon rullar som två klot i en fängelsehåla och mina händer skakar som små löv. Jag är så hungrig. Åh vad jag är hungrig. Jag var så hungrig så jag gick fram till min lärare Malin och frågade om jag kunde få slicka på hennes kexchokladpapper, vilket hon lät mig göra. Om man står och slickar på sin lärares uppätna kexchokadpapper är man hungrig. Nej nu ska jag gå och äta något. Nej juste faaaa njag sitter i skolan. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0