grå kofta

Bonjour!
Här var det inte så livat...................
Ligger i min säng, nyss hemkommen från en dag med mamma på Yasuragi Hasseludden. Mycket trevligt, förutom att jag frös sönder mig själv och ligger nu i spillror utspridda över hela världen. Det gör ONT att frysa så mycket som jag gör.
Jag försöker hitta på en historia bakom en skulptur som jag har gjort på bilden. Vafan, allt kanske inte har en mening? Kan du snälla låta mig vara spontan och impulsiv, göra utan att tänka? Min skulptur är en jävul som är röd framtill och blå baktill, och till ansikte har han en klocka. Jag vill inte ha någon historia bakom den, jag vill att folk ska använda mer än en stackars hjärncell och tänka lite själva. ÅH!
Förövrigt tänkte jag ta mig en liten upplur innan jag tar tag i mitt liv.
cccccccccccccccya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0