övertaggad kärring

Ovanligt produktiv dag måste sägas. Klockan är 19.45 och jag ligger på min nybäddade säng i pyjamasbyxor, randiga strumpor, pyjamaströja, ett par hysteriskt obekväma gröna trosor som jag haft i över ett dygn nu för den som vill veta och pappas tjocka stickade sak. Tröja alltså.
Inspirerad av gårdagens kvällsaktiviteter har jag idag graffat (målat graffiti för er icke-gangsters). Tror aldrig någonsin jag har blivit så nöjd med NÅGOT. Jag vet att ni vill se fler bilder än vad jag någonsin kommer kunna erbjuda, men här är en:
.


Såhär ser alltså lilla jag ut i stundens hetta.


Kommentarer
Postat av: anonymen

du vet vem jag är

2010-03-02 @ 00:56:13
Postat av: anonymen

du vet vem jag är

2010-03-02 @ 00:58:12
URL: http://heltnormalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0