gloria in excelsis deo

Woooooooooooohooooo, såhär trött har jag inte varit på LÄNGE! Sjukt. Jag kör ännu ett bloggare-inlägg och sammanfattar dagen i bilder. Så himla fiiiiiiiiiiiiiiint.



Det började med att jag packade ner denna bok. Här skriver vi niiiiiiiooo ner våra elaka planer och andra saker, och så har vi boken i några dagar var. Nu är det Myrans tur.

Efter en timmes väntan på bussen kom vi äntligen fram till slussen, och får gå till Jacobs kyrka nästan för att tunnelbanan hade dött. -23. Där får man för att man är en ärlig medborgare och till och med går till kyrkan en måndag. Såhär såg Pellan ut innan hon tappade sina älskade vantar :/

Och såhär söt var jag!

Lilla Federikooooooo!!!!!!!!!!!!

Efter pulsande i snön med avsikt att rädda en "fastfrusen fågel" kom vi fram till Jacobs kyrkas församlingshem. Alla var underbara. Där repade vi inför konserten som vi ska ha där i morgon. NAJS!

Vi åt lunch på ett wok-ställe. Joar och Markus är SNYGGA människor.

Den här bilden la jag bara upp för att den var så ful och för att jag kände att jag behövde en till bild. Emma, Myrvägg och Paulina.

Kom till Jacobs kyrka klockan 7 eller nåt i morgon om ni vill höra på gospel!!!!!!!!!! (as if..............)


Kommentarer
Postat av: Blancis

ååh.. hoppas det gick bra !

2010-02-23 @ 14:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0