mahahhammaa

HEY! Coolaste katten i stan här. Lista från Nio till fem och bilder från Cornelia. Jävla copy cat.

10 FAVORITER
Färg: Blått, marinblått.
Mat: Thai! Och sushi. Men bara för att man SKA gilla sushi bäst.
Band: Bo Kaspers (förlåt för att jag tjatar. Men de eger.)
Film: Jag hatar film. Förutom Pippi.
Bok: Och nu går jag på Södra och förväntas säga något svårt och intellektuellt så jag säger väl något av August Strindberg. Egentligen vet jag knappt vem denne mystiske man är.
Sport: Tack men det är bra.
Årstid: Sommar. Vår. Höst. Jul.
Veckodag: Fredag. Så himla najs.
Glassmak: Chocolate Fudge Brownie.
Tid på dygnet: Klockan 4 på eftermiddagen.


Jag och min LILLEbror Mårre.



9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Trött, glad, taggad för dagen och skolan i morgon.
Smak: Morgon.
Kläder: V's gamla t-shirt och trosor.
Bakgrund: Cornelia snarkar.
Nagellack: Svart som natten.
Tid: 09.32.
Omgivning: Blå himmel, gulnande löv och en varm och skön säng.
Irritationsobjekt: Jag är pank.


Denna filur ligger och snusar bredvid mig.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Det kan man nog faktiskt säga. Eller.... jo men jo.
Brutit mot lagen: ALDRIG. Nä.
Blivit arresterad: Var tvungen att söka på arresterad på google, har aldrig vetat den egentliga innebörden av det. Och nej.
Badat naken: BÄSTA!
Varit med på TV: Yes, kanske sisådär 10 gånger i alla fall. Coooooool tjej.
Kysst någon du inte känner: A.



3 PERSONER

Du kan berätta allt för: My, Cornelia och Julia.
Du tycker om: 3? Men hallå.
Du inte gillar: LC. <3.



2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe är kefft. (HAHA MY JAG SA KEFFT!!!) Men bra när man vill bli glad. Te. 
Vår eller höst: Vår. Höst. Åh. Vår.



1 ÖNSKAN:
Att min, Mys och Elias plan funkar.


Kommentarer
Postat av: my

älsklingälsklingälsklingbästabästavän. älskar dig.

(aina det är inte tungt att du är serri det är bara kefft) Hahaaha.

2010-08-29 @ 13:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0