mum

SHIIIIT VILKEN SPÅRAD BLOGG DETTA ÄR, INLÄGGEN FULLSTÄNDIGT RINNER ÖVER!!!!!
Hej.
Jag är glad.
Väldigt väldigt väldigt glad.
Igår var jag hos Vilma.
Vi åt sushi med massa folk och sen sov jag där.
Vilma är bra.
I morse åkte jag till mormor.
Jag gick vilse vid Danderyds sjukhus.
Alla skrattade åt mig för att jag skrattade åt att jag hade gått vilse.
Det är svårt att gå vilse vid Danderyds sjukhus.
Jag och mormi bakade och sen fick jag pengar.
Sen åkte jag hem och sen till stan igen.
Då fikade jag med min gamla (!!!!) klass på gamla 60.
Jag har inte skrattat så mycket på väldigt väldigt väldigt länge.
Imorgon är det lördag och efter lördag kommer söndag och efter söndag kommer den stora domedagen.
Heido.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0