mammmmaaaaaaaa

Just nu känner jag mig som en liten hori med slem.
Jag fick ett ryck för en stund sedan och skrev ett inlägg där jag offentliggjorde en allmän frågestund. Jag länkade till och med på facebook för att ingen av mina fans skulle missa att de kunde ställa vilken fråga som helst till MIG. Jag menar, det måste ju vara sjukt många där ute som är så intresserade av mig att de har över 100 000 frågor i skallen men aldrig vågar sig fram bara för att jag och min blogg är så berömd. MEN, något gick fel. Tekniska problem kanske? Efter 10 minuter låg statistiken för idag kvar på 5 besökare och jag hade endast 3 kommentarer. Från människor som inte finns. Som jag själv har hittat på. Jag som skulle bli nästa Blondinbella. Eller nej Kissie.
MEEEEN livet är sååå jäääävvlllaaaaaa braaaaa och jag är så övertaggad på allt så jag spyr lite inombords varje gång jag inser att jag är jag!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH jag är så taggad på skolan så jag avlider och HÖST!! HÖSTSSTTTTT!!!!!!!!!!!!! Mmmmmmm, sitta på cafén med en kopp te och massa vänner och en stickad tröja och en halsduk och baraaaaa mmmmmmmmmmm. Livet. Idag kommer Viktor hem.

Kommentarer
Postat av: Simme :D

Ofta du tog bort frågestunden! Tänkte ju fråga massor jue!! :((

2010-08-05 @ 16:34:54
Postat av: Anonym

Horawi!!!!

2010-08-07 @ 01:19:42
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0