mammis

Tja!
Här sitter jag och chillar tillsammans med en nektarin. Mor och far skojbråkar om disken och nu tänder mor ljus. Hon säger att far har bäbisfingrar och far pratar skånska och säger att han heter Viktorrrrr. Han heter Martin.
Jag är så löjligt nöjd med tillvaron. Jag kunde inte sluta le när jag gick från bussen, jag är så sjukt jävla glad. Södra är BÄST, min klass är underbar och stämningen är redan så himla skön. Och i morgon börjar musiken. Musiken. Åh.
Nu säger far att jag inte hinner diska för att jag måste blogga. Så sant pappa. Nu tar han ut en död kanin ur ett skåp och mor min kallar mig smitare. Smitare? Jag? Jag är ju bara glad. Och nu måste jag tydligen diska ändå.
Det är dvärgar på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0