Maamamamamamammama

Hola otag!
Sara ligger och sover och SKRIKER att hon vill ha ärtsmoothie.
Sara är en kul filur. Fast bara när hon sover. Igår hade vi efter många om och men fredagshäng med hennes band som inkluderar mitt gamla lammköttsragg A. Kexchoklad. De är one of a kind skulle man väl kunna säga.
Så, Sara ligger och sover. Och jag planerar min dag i huvudet.... Först ska jag följa henne till bussen och i samma veva ta en hurtig höstpromenad i det fina vädret. Efter det ska jag till staden och träffa Carla och Vilma. Sen ska jag äventyra med Cornelia. Bloggen fick agera kalender alltså, och ni är snälla som läser. Tack.

Kommentarer
Postat av: anonym

herre min jösses, du och adam wadecki? eller kp? kult!

2010-09-03 @ 19:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0