walk in the park

Jag har blivit sjuk. Fucking jävla cppppppppppppppp! Jag orkar inte. Min hals går inte att svälja med.
Men imorgon är jag frisk igen, det har jag bestämt. För då ska jag, My, mamma och mamma 2 (Helena) fira våra gymnasieresultat, vilket betyder typ.... GOSE!!! Vi vet inte, antar att det blir en överraskning. Så himla najs. Jag gillar våra mammors nya vi-är-de-nya-bästisarna-vänskap. Helt underbart, men också jooooobbigt. Myre vet vad jag menar.
Förövrigt har jag proppat i mig allt godis från mitt kvadratmeterstora påskägg, vilket resulterade i ont i magen eftersom jag är allergisk mot socker. Väldigt allergisk.
Nu sitter mamma och pappa i mitt rum och stirrar på mig helt tysta och det är sjukt obehagligt. GÅÅååÅÅ nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0