sjuk flicka

Vi åkte till sjukhuset igen i natt, jag hade 40 graders feber som vägrade gå över, och så ont överallt att jag bara skakade. Jag gillar Södersjukhuset. Jag har varit där mycket, kanske ett trettiotal gånger för min epilepsi. Det var längesen nu, och jag fick flashbacks till den tiden. Ganska mysigt faktiskt. Jag älskar personalen på barnakuten, de behandlar en som om man vore en liten bäbis. Så himla gulliga! Jag fick i alla fall ta lite prover och de misstänkte körtelfeber MEN som tur var så är det bara en ovanligt agressiv halsfluss och öroninflammation. Jag blev glad, och när jag vaknade i morse var jag näst intill feberfri. Livet är bra. Eller i alla fall på bättringsvägen känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0