morgonrapport

Direktsänt från min säng i ett radhus i Lännersta, Saltsjö-Boo, Nacka, Stockholm, Sverige, Norden, Europa, Världen.
Städarna borde komma snart. Jag tycker inte om att vara hemma när de kommer, man känner sig ivägen... Jag funderar på att be dem strunta i mitt rum, hm. Iförsej är de väldigt trevliga, jag är lite homie med Rosa som hon heter. Jag kanske kan ligga i min säng och så kan de städa mitt rum medans jag ligger och småsnackar med dem lite? Det låter som en toppenidé tycker jag! Förresten har jag redan skrivit so:n nu på morgonen och skickat för gallring till mami. Duktig flicka! Jag funderar på att ta tag i franskan också, men jag vet inte riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0