trötter

NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU är det slut på deppandet! Punkt slut.
Varför skulle jag säga punkt slut för? Jag vill ju fortsätta skriva! Och det tänker jag göra också, för det här är MIN blogg och det betyder att det är JAG som bestämmer. Hihi!
Mitt liv är rätt fantastiskt faktiskt. Ibland ser jag inte det bara. Det är då jag vill att någon kommer och ger mig ett knytnävslag in the face så jag vaknar upp ur min lilla mardröm.

När man går hemma i en hel vecka blir man rätt skadad. Känslomässigt, och socialt skadad. Och humorn ska vi inte snacka om. Jag har suttit och tittat på naturprogram hela dagen (men NEJ jag orkar inte plugga, TYST!), och skrattat åt hur lustigt det är när apor dör och trillar ner från träden, och hur roligt djungelmänniskorna pratar. Och när pappa frågade om tandläkarchecken brast det för mig. I mitt huvud lät det som "tandläkars-häcken", och vid det här laget tror jag nog ni fattar vad jag menar med låg nivå.

Kommentarer
Postat av: MYRE

HAHAHAHAHA. hahahah. AHAHHAHA ASSÅÅÅÅ! HAHAHAHHAHA!

2009-09-24 @ 21:56:44
URL: http://myshorna.blogg.se/
Postat av: Flora

haha du är ju underbar :D man behöver faktiskt inte plugga när man är sjuk (jag pluggade för första gången idag, och jags a liksom till skolan imorgon, och jag har varit hemma i två veckor), för man är så ynklig (och lättroad) då! så deppa inte, dear friend, du är inte ensam!

2009-09-24 @ 22:47:02
URL: http://floras.se
Postat av: Flora

okej vad det där hade noll budskap.. aja hoppas du fattar lite vad jag menar!

2009-09-24 @ 22:47:45
URL: http://floras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0