jag bara klagar och klagar

Oj oj oj, nu orkar jag inte riktigt mer. Det blöder fortfarande oavbrutet ur mitt öra, och har gjort det i två dygn nu. Men det jobbigaste är nog läxhögen som bara växer och växer för varje dag jag är hemma. Så jävla obehagligt. Och jag som hade bästa planerna för helgen; fredag med Myrre, provjobba på Delselius kl 12-16 på lördag med Anna, och sen ut på äventyr lördag kväll med Camilla och Anna. Och träffa J på söndag. Vi får väl se hur mycket jag får stryka och vad som får stanna kvar i nästa avsnitt av ROBINSON! Nej, nu har jag varit för mycket med mig själv igen. Jag påverkar mig själv negativt, speciellt humorn är så låg att den gräver ner sig i golvet. Stackars er som behöver läsa min klagobok.


Kommentarer
Postat av: annabananaa

VI SKA IALLFALL LEKA!

2009-09-23 @ 20:29:11
URL: http://annaistheman.blogg.se/
Postat av: Felix

Tjaa Johanna, krya på dig ; )

2009-09-23 @ 22:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0