allting jag skriver blir ändå för kort

I köket. Funderar lite på de senaste dagarnas spontana händelser. Som igår till exempel, när jag helt plötsligt tvingade Hedda att klippa lugg på mig. Det blev... annorlunda. Och det var ju det jag ville, så jag är glad. Idag var jag på jobbintervju, vilket gick över förväntningarna. Jag ska provjobba nästa helg. Jag har också bytt mobil, bestämt mig för att åka med till Kroatien och segla med mina konfakompisar på höstlovet, och ätit en himla massa glass. Allt för att förändra. Helgens planer ser bra ut, mysiga. Fika i morgon med Vilma och Karin och sen förbi Lidingö och vidare mot Möja, där jag ska spendera i alla fall fredag natt tillsammans med Simon och Vilma.
Kvällens planer är... plugg. Måste jag säga mer? Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0