uppe med tuppen!

Klockan är 06.10, och alla normala människor ligger och sover. Jag är alltså vaken, och har varit det ett tag. Vaknade klockan sex med en stark lust att städa. Den lusten gick dock över när jag såg hur stökigt jag verkligen har det.
Det är fredag idag förresten! Så jävla BRA! Helgens planer ser lovande ut; mys/fest hos Patricias nya JÄMNÅRIGA!!!!!!!!!!!!!!!!! kille, och kanske ett möte med en hemlig ikväll. Imorgon ska jag på chokladfestivalen med Myre och Ellanbellan tror jag, och i morgon kväll ska jag på födelsedagsmiddag hos Hanna. På söndag blir det brunch hos mig för oss 9 nördar. Vi är 9 stycken som alltid har tjejmiddagar tillsammans, fixar varandras födelsedagar etc. Vi är COOLA. Efter det kanske jag ska träffa Viktor, så otroligt längesen! Jag är så sjukt taggad på livet.


Kommentarer
Postat av: Felix

Jag är också uppe...

2009-10-09 @ 06:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0