tårar

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH vad arg jag är. Vi har haft skivinspelning idag, eller vi har skivinspelning idag. Det är skitjobbigt såklart, vi får ta om varje låt 10 gånger bara för att någon av alla 300 elever väger lite för mycket på ena benet så det knarrar, men jag tycker att det är kul ändå. Jag menar, skivan vi spelar in kommer ju verkligen vara ett minne från Nacka Musikklasser när  har slutat. Och luncherna är underbara, en och en halv timme långa. Jag, Patricia och Tove gick till donken och när jag sitter som bäst och njuter av mina vanliga två cheeseburgare och glass med chokladsås ringer min kära mor på Patricias mobil och ber om att få prata med mig. Hon låter lite lätt panikslagen och berättar att min bror sitter utanför vår dörr och är magsjuk -och har glömt nyckeln. Hon TVINGAR mig att resa mig upp, ta glassen i handen med vantarna hängandes ut ur varsin ficka, springa över hela världen till bussen och ÅKA HEM och låsa upp åt min bror som verkar hur frisk som helst. Mobilen är kvar i skolan också. Toppenkul! Så nu kommer inte jag vara med på en hel fucking låt på CDn. CP. Plus att jag har pms i hela kroppen så jag sitter och gråter och tycker synd om mig själv. Stackars MIG!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0