söndagsångest

Ännu en helg överstökad. Eller snart i alla fall. Denna helg har bjudit på:
Träff med Malcolm, vilket var grymt. Jag har saknat honom så sjukt mycket.
Betraktelse av en polisransakan av en spårad fest, made by me and my friends.
Sleep over hos Ebba, helt underbart. Italiensk take away, festfix, skvaller, Oboy, nybakt bröd, trevliga människor. Mmmm.
Ca 8 inställda tillställningar av olika slag..... snark.
Rep med Julia och Camilla. Vi kom en bit på vägen, en bit.
Dryga människor överallt. FYFAN.
Inställd övernattning hos Elin, åkte hem igårkväll och PLUGGADEEEEEEEEEEEEEEEEE. Cool tjej. Social tjej. DRYG tjej.
Löss som kommit tillbaka. Hej, Johanna heter jag. Låna inte mina stora mössor, borstar, och sov inte i mina lakan. Närma dig inte överhuvudtaget förresten.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

o'boy! :D

2009-10-18 @ 19:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0