ordvitsar

Jag chattar med min nyfunne vän Felix, och medans jag är borta i några sekunder roar han sig med att skriva ordvitsar till mig. Så JÄVLA klockrena.

-Är det din långe son som har hudbesvär?
-Nej, det är min kortison.

Varför får inte jag dricka mjölk när Cameron Diaz?
Varför får inte jag hugga ved när Agneta Fältskog?
Varför får inte jag klösas när Keanu Reeves?
Varför får inte jag springa när Jerry Springer?
Vem har det trångast i ubåten? Per-i-skåpet.
Hur många indianer kan gömma sig i ett träd? Hela stammen
Jag har tappat min klocka! ring sj, dom kan spåra ur!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, skön kille :D vad heter han i efternamn? :D

2009-10-08 @ 21:26:05
Postat av: Felix

Honom skulle jag vilja träffa

2009-10-08 @ 21:32:12
Postat av: Johanna Frostling

Han är cool.

2009-10-08 @ 21:48:29
URL: http://heltonormalt.blogg.se/
Postat av: Felix

Du är cool.

2009-10-08 @ 22:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0