kom hem när du vill

På tal om ingenting hatar jag matte och NO. Ska jag säga varför? Jo, en gång i början av åttan var jag riktigt jävla osmidig. Vi hade matte, där vi har en lärare som är ganska så... stor. För en enda gångs skull i världshistorien var det tyst i klassrummet när han hade genomgång. Något flyger i mig och jag säger högt och tydligt "Bengt-Olof ser väldigt mätt ut". Spridda skratt från klassrummet. Jag lite panikslagen. Detta har nu blivit en klassiker, och det är ju kul för andra. För mig betydde den där kommentaren att jag aldrig mer kommer bli tagen på allvar av Bengt-Olof. Därför hatar jag matte och NO, han försöker göra livet pissigt för mig. Enligt honom är jag den enda skyldiga i klassen när folk pratar. Kul jul.

*Bengt-Olof heter egentligen någonting annat*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0