jag mår bra, lite trött bara

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY MINA SOCKERTOPPAR!!!!!!!!!
Jag är GRYMT sugen på godis. Skoja! Det bara kom, jag är inte ens sugen på godis. Det har jag tänkt på, det där med att saker bara kommer... (fast egentligen har jag inte alls tänkt på det). Som när man träffar någon på bussen och frågar hur det är. I 99% av fallen svarar denna "det är bra, men jag är trött". MEN HUR JÄVLA TRÖTTA KAN ALLA VARA EGENTLIGEN??!! Min teori är att man säger så för att fylla i liksom, för det är inte rimligt att 99% av Sveriges befolkning går runt och "mår bra, men är trötta". Nej. Bestäm er, antingen får ni må bra, eller så får ni vara trötta. Jag hatar mellanting.

Kommentarer
Postat av: jullan brullan

hahaa johanna så rätt, alla säger verkligen alltid sådär :D inklusive mig tyvärr ;) pussgurkaah <3

2009-10-14 @ 18:19:30
Postat av: A

jag håller med, "bra, fast jag e typ sjuk." är ungefär samma sak :D:D:D

2009-10-14 @ 19:51:11
Postat av: Camillaaa

du tänker så intressant johanna, du är ganska smart faktiskt ;) haha jag svarar också alltid så :P <3

2009-10-14 @ 21:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0