en råttbebis med tillhörande bur

Jag gör min bilduppgift. Som vanligt har jag sagt till min lärare att jag redan har gjort färdigt den, bara för att kunna leka hela lektionen. Just där och då är det ju jätteskönt att kunna sitta under bordet och leka att man är krokodil och bita alla i fötterna, men när man kommer hem sen har man ett helvete. Då glömmer man bort hur kul krokodilleken var. Nu gör jag ett självporträtt. Mina ögon är citrusfrukter och mitt hår är olika sorters byxor. Superful men ganska härlig. Som det mesta.

Kommentarer
Postat av: a

gör du ett colage(stavning) till era mappar? jag gjorde ett jäkligt "snyggt" ansikte (obs ej sjävlporträtt, heh :D) men ingen bakrund, så jag fick bara g+ på den uppgiften. grejen är den att du kan liksom göra hur fult som helst bara du gör bakrund också så får du vg :) ett litet tips bara ;)

2009-10-14 @ 21:49:20
Postat av: Anonym

BLOGGA JOHANNIIIIIIIIII

2009-10-14 @ 22:41:55
Postat av: Blanca

Jag älskar dig Johanna.

och du åker väl till kroatien på lovet va? men helgen efter lovet ska jag nog upp och hälsa på er, låter det bra?

2009-10-15 @ 16:48:56
URL: http://blancaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0