africa

Vet ni? Klockan är snart 9 på morgonen och jag sitter här med tårar i ögonen. För jag tänker på gårdagens konsert. För det första gick det otroligt bra, bättre än någonsin. Och för det andra.... det var niornas sista konsert. Och nästa vårkonsert är vår sista. Jag får panik, jag vill inte, jag vill inte. Det gör ont på riktigt att veta, att om ett år är det vi som står där. Om ett år är det över, föralltid. Fyfan. Förövrigt var niornas spex svårslaget, jag skrattade INTE under kanske 3 sekunder... Shit alltså. Efter konserten rövade vi bort bäst Hannah som fyllde år, och satte oss på en brygga vid Boobadet och åt kladdkaka och myste. Senare gick jag, My och Elle hem i sommarnatten (som iförsej var väldigt kall) och jag kände liksom.... hm, att jag kommer sakna niorna. Det kommer jag verkligen. Inte bara för att vi lärt känna varandra så bra, utan också för att de liksom har blivit en trygghet. De har alltid funnits där, och nu är det vi som ska vara störst, bäst och vackrast. Men nu ska jag inte deppa, vi har ett helt sommarlov att se fram emot och sen är det ITALIEN! Yeaaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0