frullebulle

Okej, skönaste känslan...... att vakna upp helt utvilad. Att se att det är någorlunda fint väder ute, och att veta att man har en hel dag utan krav framför sig. Och till och med, så känner jag mig lite lite sugen på att plugga! Woho! Fast vid närmare eftertanke kanske jag inte är så sugen förresten. Vi får se, inga krav som sagt. På mitt golv ligger en bäddad madrass med Mys tröja, som det står Stjärnklart på. Hon stack innan jag vaknade. Jag kommer sakna henne! Tre hela dagar, fyfan. Ikväll ska jag bara ta det lungt, för i morgon ska vi på tältning och då vill jag inte vara den som somnar, som förra året. Alla dygnade förutom jag, som var vaken till fem och sen somnade på ett berg. Jag vaknade efter tre timmar av att Magnus Nilimaa skakar mig som en galning och alla står och skrattar åt mig.... det var den tältningen liksom. Nej, nu ska jag gå upp och äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0