slave

Mmm, fan vad bra jag mår. Efter skolan åkte jag in till stan och träffade Olivia. Vi hade mycket trevligt, åt glass och jag shoppade en del... en bikini, två par örhängen, glasögonfodral, shorts, linne och så bytte jag klänningen till en större storlek. Som sagt, mycket trevligt. Nu värker mina ben och jag har lite lite panik för vilka skor jag ska ha i morgon. Jag kanske kan låna av någon? Det som är synd är ju att jag inte kan gå i klackar överhuvudtaget. Ser helt galet ut och gör sjukt ont..... Men vi får se, det löser sig. Nu väntar SOn.

Kommentarer
Postat av: Simme

Det ordnar sig nog din lilla "popstjärna" :P

2009-05-27 @ 21:03:02
URL: http://simmesimon.blogg.se/
Postat av: Olivia

Om det inte vart för min jumbo-fötter hade du gärna fått låna! Haha :)

2009-05-27 @ 21:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0