nu känns det som att min bror är beethoven, min mamma är hildegard av bingen och min svärson heter Haydn

Men okej, musikhistoria in my heart liksom. NOT! Jo, jag vet att jag sa att jag tyckte det var kul med musikhistoria, men betoningen på tyckte blir bara starkare och starkare för varje sekund som går... Jag har groooova problem med att få in de där 50 styckena, kompositörerna, epokerna, genrerna och instrumenten i huvudet. Det är bara en enda stor röra där inne nu. Och jag är sjukligt rastlös, vill bara ut och springa. Men icke då, nu ska jag vara en duktig flicka och gå och lägga mig, och vakna utsövd i morgonbitti. Ah jo men lycka till Johanna, du har alla odds på din sida! Verkligen! För du är ju så bra på att stänga av datorn, mobilen, ställa bort gitarren och sluta tänka på allt du borde göra men aldrig gör! Japp.

I morgon är det torsdag. HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har ju glömt att öva på låtarna som jag ska kunna utantill i morgon! De kommer ju fullständigt döda mig både psykiskt och fysiskt på rockskolan. OCH HELVETE!!!!!!!!! Jag har inte skrivit ut noter till sången på lunchen! Åååååh, jag suger. Men det löser sig väl till slut det med får vi hoppas! Synd bara att jag antagligen kommer få hitta på texten allt eftersom när jag står på scenen på nästa spelning. Så har det varit i flera år nu, inte okej. Men det gör ju spänningen i det hela, man vet aldrig hur det slutar... Nej nu känner jag att jag bara ordbajsar för att ha en anledning till att inte gå och lägga mig. FY SKÄMS!
Livet är härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0