mask

Mmm, hemma från en underbar och galen eftermiddag/kväll med världens bästa klass. VÄRLDENS bästa. Trots att vi gick runt i sex timmar och plockade gamla svettiga svampar och ölflaskor så lyckas vi hålla humöret på topp. Vi gick som vanligt runt och sjöng precis hela tiden, så det gick inte att missa var vi var. Sen blev det lite snack med några tyskar inne på Stadion, och Simon sa sin enda mening på tyska, vilket var "du är en potatis". Så uppskattat att de var tvugna att ta massa kort på oss. Det var trevligt, och nu har jag ont i hela benen. Jag tror faktiskt att jag ska krypa ner nu, i morgon är det en ny dag, och då ska jag schteeeeeka med Olivia och lite annat småfolk från sjuan. NAJS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den är inte alls världens bästa ;D

2009-05-31 @ 11:10:03
Postat av: Tove

Eh jo ;)

2009-05-31 @ 14:08:53
URL: http://toowish.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sa inte simon "jag har en potatis"?

våran klass är oslagbar ;)

2009-05-31 @ 16:02:41
Postat av: Simme

Jag sa "Jag har en potatis", ja :P

:D

2009-05-31 @ 22:10:31
URL: http://simmesimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0