jag orkar inte plugga.

Dagen har varit... rätt grå. Eller? Jag minns inte så mycket av den om jag ska vara ärlig. Förutom idrotten, där vi spelade fotboll. Så sjukt jävla kul! Mitt lag vann såklart alla matcher. Yeees!
Efter skolan spelade jag först piano (vilket gick bra för en gångs skull) och sen åkte jag in till stan och träffade mor. Hon ville köpa en sommarklänning till mig så vi gick till NK och där var den: KLÄNNINGEN MED STORT K. Vit, siden, volanger fram och bak, knappar hela vägen upp där bak som slutar i en jätterosett. Det blir skolavslutning och konfa för den. Kanske vårkonserter också, får se.

Kommentarer
Postat av: Blanca

Johanna.



Jag älskar dig :)



längtar efter dej :)



Jag har nyheter. Som jag tänker göra officielt snart !



Spänning!



Puss

2009-05-06 @ 09:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0