iiiiiiiiiiiii

Oj, bloggen känns nästan som Jesus nuförtiden. Korsfäst typ. Jag kanske borde återuppliva den? Jag får se.
Helgen har som vanligt spenderats med Myrhuvud och lite annat coolt folk. I fredags tjejmiddag hos Moa, vi nio minus en tyvärr. Gråtkalas som alltid. Vaknade bredvid My och gick upp och åt lunch direkt. Sedan en lite tripp till Bagarsjön för att underhålla (den obefintliga) solbrännan. Vi blev rastlösa och åkte in till stan ett tag. Glass i kungsan med Felix, samt letande efter solbrillor. Har ännu inte hittat de perfekta. Efter det åkte vi hem och var lite sociala med familjen och gäster och fick för oss att gå ner och fiska. Haha. Sagt och gjort, när vi står där på bryggan ser vi att det sitter lite människor på andra sidan sjön så vi börjar skrika till varandra. Hur moget som helst. Vi bestämde oss för att gå över och hälsa och det visade sig vara mina gamla kompisar från lågstadiet, Elin och Filip! Fyfan vad kul att se dom! Där var också Emma, Amanda och en pojke som hette Rutger. Mycket nice människor. Dessvärre hade vi lovat att komma hem tidigt och vara sociala, så vi gick väl runt halv elva. Men det var ju nice ändå.
Nu tänkte jag dra mig utåt och jogga. Skööönt. Sen väntar pluggpluggplugg. Blööö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0