don´t worry

Jag är trött. Försov mig i morse, vaknade tjugo minuter innan bussen gick. Hann inte sminka mig, men det är skitsamma. Har faktiskt slutat sminka mig helt nästan -förutom mascara- för min hy har blivit sååå mycket bättre. Tycker jag i alla fall, men ingen annan ser skillnad. Jippieeeeeeeee!
Min största sysselsättning denna måndag har varit att göra hål på mina jeans. Tyvärr så ser dom inte så verkliga ut, det liksom skriker nyckel och sax om dom. Men det är ju nice ändå. Ute är det vår, och om exakt en månad så fyller jag och stjärnsyster Julia 15 år. Det ska firas! Har lite spridda planer sådär, inget helt bestämt förutom att My sover här från den tredje. För på eftermiddagen lämnar mina små flickor från 8mi mig! Hallå?!?! Buhuuuuu. Nej men det blir bra ändå, får fixa nåt helgen efter eller så. Nu vill mamma dra med mig på en promenad, jag antar att jag är körd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0