feel me

Yeaaaaah, sitter i sängen under täcket lyssnandes på jazz ikädd ett par bruna pyjamasshorts i flanelltyg. Kan livet bli mer fulländat?
Dagen var verkligen chill, vi satt med i redigeringen av gårdagens intervju och drack varm choklad. En helt vanlig dag på jobbet ut för mig och Myrungen alltså, inte helt fel!
När vi hade slutat gick jag först och köpte en fin tröja på HM (som jag just upptäckte var alldeles för liten), och sen träffade jag mamma. Vi åkte till en utförsäljning och jag köpte shortsen jag har på mig och en Goose-jacka. För den som har missat det så blev min förra snodd så jag fick pengar för en ny, naajs.
Den totala summan för familjens 50 minuters shoppingrunda kan jag tyvärr inte nämna här i bloggen, höhö. Det blir liksom lite dyrare i slutändan när allt är så billigt.
Ikväll ska jag ta det lugnt, jättelugnt till och med.
I morgon är en ny dag, så fortsätt simma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0