your daddy's ritch and your mummy's good lookin'

Vet ni vad jag är sugen på? Jo, att

glassa runt i pilotbrillor
åka in till stan utan jacka
kunna ha picknick med massa vänner på en gräsmatta
segla
bada
äta glass
äta frukost på balkongen
spela volleyboll
bli brun
få sand mellan tårna
spana på bruna pojkar
gå på allsång
ha klänning
bli bländad av solen
få solblekt hår
säga hej till min berömda fräken på näsan
bara sätta på skorna och gå ut
springa barfota
ha grillkvällar vid vattnet
fira midsommar
sova under bar himmel
vara ute hela nätterna
sova med öppet fönster
vakna med solen i ansiktet
fylla år
spela gitarr vid en brasa
lyssna på magnus uggla
svettas på bussen
få galna bikiniränder
slippa använda smink




Hm, tycker att jag kan se en röd tråd genom det jag just skrev.. SNÄLLA GUD GE MIG SOMMAR! Åååååh.




Grillkväll med mina älskade tjejor i augusti.

Kommentarer
Postat av: Mira

Johanna min sköna böna, i år måste vi ju gå på allsång igen! Vi drar med massa people:)

2009-03-16 @ 18:43:47
Postat av: Johanna F

jaaa Mira! lätt alltså!

2009-03-16 @ 20:03:49
URL: http://heltonormalt.blogg.se/
Postat av: Blanca

Myyysigt :)

2009-03-19 @ 09:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0