nuit

Ååååååh jag har köpt en klocka! Schhhuuukt nice. Den är stor, svart och gör att man känner sig.. stilren. Stilren var ordet!
Myran har förstås en likadan, vilket höjer het-faktorn på den. Idag har det också inhandlats två t-shirtar och en bh och Johanna är nöjdnöjdnöjdisssss.
Just nu sitter jag i Mys kök och pluggar. Höhö, njaaaa...? Men jag har faktiskt varit en duktig flicka idag ändå tycker jag, jag och Sofia lagade mat! Det har aldrig gått så bra för mig i köket som det gjorde idag, lyckades bara bränna några bröd och göra för lite sås. För den som inte vet så är jag helt fruktansvärt totalt hopplös när det gäller att laga mat. Jag har ingen aning om hur man kokar pasta utan att den blir rå, överkokt eller åker ut över hela golvet. Synd för mig att jag aldrig kommer kunna flytta hemifrån! 
Jomen ja, då säger vi så då.

Ps, jag ska sluta skriva "godnatt" i slutet av varje inlägg, för då kanske folk tror att jag verkligen menar "godnatt". Jag menar ju inte det, det är en intern sak mellan mig och Cornelia, eller egentligen mellan bara Cornelia. Så kan man inte säga. Eller vadå kan inte säga? Man kan säga allt man kan säga. Det gör att jag kan skriva precis vad jag vill här. PRECIS VAD JAG VILL! Grön.... gröt, till exempel. Mhm. Okej, för att ta det kort, när jag säger godnatt menar jag inte godnatt utan hejdå. Eller puss. Fast puss blir för puttinuttit för mig, och hejdå blir lite för.. robust. Hehe. Godnatt är liksom perfekt ändå. Jag får komma på något nytt nu ikväll.
Så länge säger jag godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut bild på det du köpt !

2009-03-27 @ 19:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0