strumpa

Nu har flickorna dragit vidare, det blev en hemmakväll för oss. Vi hade planerat mer men min käre far fyller som sagt år i morgon så planerna gick i kras. Men det gjorde ingenting, vi hade så mysigt så!
Mm, nu har jag skönaste veckorna framför mig, med prao nu vecka 13 och 14 och sen Val d'Isere på påsken. Chill.
I morgon ska pappa ha middag och jag hoppas på att mina små vänner Simon och Vilma dyker upp, annars vet jag inte om jag pallar vara hemma. Fast man ska kanske vara en snäll flicka och gratta pappa på den stora dagen trots allt. Jag har ju ändå ledigt så länge nu, så en lördagkväll kan jag faktiskt bjuda på. Men det är ju ett plus om de söta små människorna joinar!
Nu tänkte jag faktiskt skriva lite på min no-fördjupning, och sen krypa ner i min varma säng och sooooova.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0