PAAAANIK!

Okej, det blir ett inlägg i alla fall. Jag sitter i basrummet och lyssnar till mina kära kollegor när de spelar Paradise City. Det blir nog ingen sång för min del idag för snart ska jag möta upp min bror och åka till stan med honom. Vi ska köpa present till pappa som fyller hela 45 år på lördag! Shit alltså. Min lilla pappa.
Mina fötter värker så in i helvete, jag har gått runt i klackskor nu i flera timmar. Vi hade nämligen konsert idag igen för massa musiklärare. Jag tyckte det gick bra, men det tyckte ingen annan.
Nu får jag lite panik. Jag kom just på att alla mina grejer är i skåpet i skolan. HELVETE! När jag får panik blir jag kissnödig, så nu ska jag kissa innan jag tar itu med problemet.
HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Karin

Älskar dina glasögon på din header ! ♥

2009-03-19 @ 17:07:04
URL: http://bykarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

NEJ KONSERTEN GICK JU JÄTTEBRA"!

2009-03-19 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0