out

Aj, jag har migrän. Att säga att det är härligt vore ju att överdriva. Jag vill slita av mig huvudet, hacka det i bitar och äta upp dem. Helt sjukt ont gör det faktiskt. Annars mår jag rätt bra tror jag. Jo det gör jag, men det är svårt att se bortom denna miserabla huvudvärk.

Igår var jag på stan med Clara. Jättemysigt. Jag har verkligen saknat den flickan! Vi satt på mitt nya favvoställe Baresso som ligger på Nybrogatan och drack latte och åt muffins. Mm. Vi behövde dock dra därifrån eftersom att det blev lite väl riskabelt att sitta där. Hm. Så vi drog oss vidare till Mathilde och NK, där det var en galen gubbe. Thank God att vi överlevde.
När jag hade vinkat adjö till den fina människan åkte jag vidare och träffade Pattan. Sen kom Sofia och Elle och vi hade tjejkväll, läs:skvallerkväll. Några chips och Polly tjockare somnade jag in så fint vid 2-tiden. Plugga var det ja.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Clara

Det var verkligen så mysigt att träffa dig igen gumman! Märkte verkligen hur mycket jag har saknat dig när vi sågs i lördags! Är hos pappa nu så ring om du är i närheten av Baresso... <3

2009-03-09 @ 18:08:58
URL: http://secondsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0