fortsätt simma

Innan jag säger godnatt tänkte jag berätta att:
Jag har en stor finne på kinden som värker som om jag hade tandvärk och fem stora i pannan. Choklad? Mens? Ja.
Jag har inte städat mitt rum.
Jag är sugen på choklad.
Jag borde måla om mina naglar.
Jag har inte valt konsertkläder till i morgon.
Idag var mina strumpors färg vit och brun. En av varje såklart.
Jag har inte spelat piano på hela dagen! Panik!
Däremot har jag suttit i glaskorridoren och spelat gitarr med min kompanjon Sara.
Jag vill att det ska bli vår.
På fredag ska jag vara med Patten och min älskade Ebbepebbe, miss her!
Jag är arg på en person som förstört min väns tillvaro. Riktigt jävla arg.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0