Mirapira

Okej, min dator har ju något stort jävla stört problem. Idag har jag varit på stan med Mira. Hela vägen dit pratade vi om hur det går för mig med musiken och jag berättar om mina små spelningar hit och dit. När vi sen har gått genom hela gamla stan och satt oss på Wayne's säger hon "juste, i morgon ska jag på möte med Elite Models!" VADÅ JUSTE!?!??!? Asså skoja långsamt.... Om Elite Models hade ringt mig och bokat in ett möte hade jag skrytit om det heeela tiden. Det är världens grej ju! Jag lovar att hon kommer bli värsta Hollywood-kändisen. Hon är med i OKEJ nu förresten, ett helt uppslag med bilder på min snyggggga kompis. Jag är stolt!
 

Kommentarer
Postat av: Elle

ahhhhhhh!

2009-06-16 @ 19:14:49
URL: http://petitesugarpie.blogg.se/
Postat av: Mira Stenfors

MEN GULLEJOHANNABANANA

2009-06-18 @ 23:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0