Sten Sture

Oj vad jag är sämst på att uppdatera. Jag ska bättra mig. Nu låter jag sådär bloggfånig igen, sorry!
Snart ska jag ta mitt pick och pack och åka till skolan, eller nästan i alla fall. Vi ska nämligen ha konsert i Nacka Aula, vilket ska bli mycket trevligt. Om man bortser från huvudvärken som redan börjar komma krypande, det bådar inte gott... Förutom massa låtar vi sjunger med kören ska jag, Julia och Camilla sjunga "ain't no mountain high enough". Det blir fäääätt najs. Önska oss lycka till (jag tänker inte säga tack).
Förresten är jag lite kär i min nya kamera, så ni kan ju få smakprov på fredagens äventyr! Tyvärr kom nån åt linsen någonstans i mitten så bilderna blev helt suddiga. Men det är najs.
 

Julia med ett räkchips i munnen. Galen? Korv.

Maria, Sofia och Julia, gölligöll.

Ehm, ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0