in the light of the sun

Min natt var så bra som den kan bli när man inte har någon att dela den med. Först blåbärsorbet i soffan med ett gigantiskt täcke framför Sex and the city (Guds sändebud till jorden), och sen pimpning av min gitarr! Den är sen jag började spela, för ca 5 år sedan, och den har varit med om både det ena och det andra. Gitarrer har bytts ut mot nya, fräscha här hemma, men den har hängt med. Jag har bland annat lyckats slå av halsen på den, och tvingat pappa att bygga ihop den igen. Så några timmar och skruvar senare var den faktiskt lagad, tack vare min lilla daddy. Igårkväll fick jag ett ryck och började skriva på den med en CD-markeringspenna, och såhär blev resultatet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0