gitarren och jag

Första dagen på sommarlovet och jag har gjort? Ingenting. Så jävla skönt faktiskt. Fast egentligen, ingenting kan man ju inte säga. För jag har ju faktiskt vaknat, fipplat lite med en hemlig bok till en hemlig person, pratat i telefon med My, V, mormor, morfar, farmor, pappa, mamma och (omedvetet från hennes sida) Elle, bytt kläder, sjungit, spelat piano, raderat nästan femtusen olästa mejl, ätit chips, glass och choklad, gjort en macka, druckit juice, gått på toa, läst tidningen, lyssnat på en himla massa musik, chattat med sköningar och haft ont i halsen..... Ja, tänk så mycket saker man kan göra på en dag då man inte gör någonting. Ikväll ska jag nörda med min far och bror. Nu ska jag spela på min gitarr.

Kommentarer
Postat av: blanca

Guess what guess what guess what ????







I LOVE YOU MY DARLING :)



hehe

2009-06-12 @ 23:55:39
URL: http://blancaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0