My sis

HERREGUD. Det har hänt en FRUKTANSVÄRD sak. Min finaste underbaraste bästaste My har gått och fått FUCKING körtelfeber mitt i sommarlovet. Hon och mamma Helena var just här och fikade, och det var helt hemskt. Vi fick inte ens kramas! Vi har förfan inte träffat varandra på nästan en månad, och nu åker jag bort i 3 veckor till och vi får inte KRAMAS. Hallå? Och jag har inget som luktar henne som jag kan ta med och allt är bara KAOS. Åh. Jag vill inte åka nu, jag kan inte lämna henne hemma när hon är sjuk ju! Men My, när jag kommer hem är du frisk. Lova? Då har vi både Gotland och Medelhavet att se fram emot. Men det känns så sjukt långt bort nu bara. Det var allt för nu.

Kommentarer
Postat av: emelie

man kan ha körtelfeber i ett halvår, så du vet..

2009-07-06 @ 11:11:46
Postat av: My

kan ja.. jag kommer inte ha det. det vanligaste är faktiskt 2-4 veckor och jag har redan haft det i en vecka. gahh, varför skriver du ens sådär? det får ju säkert allt att kännas mycket bättre...

2009-07-06 @ 20:40:18
Postat av: Anonym

Som man bäddar får man ligga...

2009-07-10 @ 11:36:14
Postat av: Paulina

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA, förlåt men fan vilken skön snubbe. hahahhaha, vem är det som skriver? :P

2009-07-12 @ 16:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0