play that funky music

Sportlov var det ja.
Jag har faktiskt varit ute och gått i två timmar idag i solljuset. Helt underbart. Lyssnade på Beethoven gjorde jag förstås medans, allt blir så mycket finare med klassisk musik i öronen. Faktiskt.
Den här veckan har verkligen varit skön. Lördagen bjöd på reklamfilmsinspelning, så snart kommer ni se mig som 90-talist i den nya reklamen för Riksgäldskontoret var det tror jag. Det är de där reklamfilmerna om dåliga förlorare, väldigt bra gjorde tycker jag. Programmen som är med är alltså fejkade.
I måndags var jag på Yasuragi med min kära mor. Mycket trevligt, man blir helt hög av att spatsera runt där med likadana rockar. Speciellt min mamma som började mumla om att apelsinerna var skurna åt fel håll. (hm?)
Natten till igår spenderades tillsammans med min kattkompis Cattis. Jag har inte skrattat så mycket på länge, hon är fantastisk den där lille korvungen!
Resten av lovet har jag varit med lite spritt folk som jag hittat på gatan ska ni veta.
I morgon blir det en heldag med moder jord igen, vi ska ta en promenad på Djurgården och äta lunch där. Mys!
Så nu vet ni var jag håller hus såhär års i alla fall.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: blanca

kul :)

kan inte du lägga ut en länk när den reklamen har kommit ut så kan jag hitta den på typ youtube?

2009-03-10 @ 04:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0