bad hair day

Idag har jag klippt mig. Alltså, jag har klippt mig.
Trots mammas lilla predikan om hur fult det skulle bli. Sen när skulle jag bry mig liksom?
Okej, mamma hade rätt som vanligt, men det kunde jag ju inte veta innan. Egentligen borde jag gå till en frisör och fixa till det, men jag vet inte.. Frisörer lyckas alltid ställa till det. De klipper alltid flera centimeter längre än vad man vill! Därför har jag inte gått och klippt mig sen före sommaren. Ändå växer det aldrig. Jag som vill ha långt, vågigt hår som flyger i vinden. Mmm.
Nu ska jag och mitt platta, ojämna hår gå och äta igen.
Ta hand om er.


Kommentarer
Postat av: cornelia

jooohaaaannna! jag lever, fast nästan inte asså.. skolan suger.

JAG SAKNAR DEJ MED! seriöst vi måste ju faktiskt träffas lite mer. vilken fräsig blogg förresten! :D älskar dej

2009-02-01 @ 19:37:01
URL: http://corny.webblogg.se/
Postat av: Mira

Jag tror att du är lika snygg som vanligt!

2009-02-01 @ 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0