tro mig inte då

Direktsänt från sal N32, Eklidens skola, projekttid som tycks spåra ut mer och mer.
Idag har det varit en händelserik dag för oss i klass 8ma. Som alla andra dagar alltså. Vi började med en lärarfri svenskalektion som fylldes med ljud från Shakespeare in love och diverse tillhörande kommentarer från klassen. Det pågick också flätning av hår och kramar. Sen tog Simon saken i egna händer (hm?) och delade in klassen i diskussionsgrupper. Min grupp fick ämnet "saker som man får göra när man fyller 15", vilket vi fick redovisa om för resten av klassen. Matten började lungt och fint men övergick efter några minuter till någon slags musikalsammanträde när vi satte på youtube. Efter det var det engelska. Också den var lärarfri skulle man kunna säga eftersom vikarien flydde när vi började sjunga alla låtar vi sjungit, från fyran och uppåt. Efter det var det musik, och jag blev såklart utskickad :( Jag hatar det! Buhuuu. På lunchen hade gulliga Hanna bakat en tårta till bästa Camilla som fyller år idag! Grattis förfan! Den åt jag upp.. Förlåt!
I alla fall, resten av lunchen firades med charader i ett tomt klassrum. Många skratt kan jag säga. Och nu sitter vi här och ska egentligen skriva NO men alla sitter och sjunger i stället. Såklart!
Jag älskar oss.

Kommentarer
Postat av: Blanca

Hej, låter skit mysigt ju... Puss

2009-02-20 @ 08:36:03
Postat av: cornelia

johanna! jag saknar dej med, jättemycket.

nu tar jag och ringer dej när jag har färgat klart mitt hår:D

pussss

2009-02-22 @ 18:30:12
URL: http://corny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0