du gamla fria nord

Jag är sjuk. Fiffän (arr: Paulina Delin skulle jag tro). Men don´t worry be happy som My Persson skulle ha sagt. Yeah.
Gårdagen spenderades i en konstateljé i Gustafsberg med kändisar som bla Clabbe af Geijerstam och Rennie Mirro.
Närmare beskrivning kanske behövs:
Mys pappa är musiker, en riktigt duktig en vilket gör att han spelar tillsammans med alla de stora svenska artisterna. Han fyllde 50 i lördags och det firades med en överraskningsfest där i ateljén igår. Jag, My och mamma Helena uppträdde inför alla i afroperuker, lösögonfransar och glitterklänningar. Det gick superbra faktiskt!
Det var jättetrevligt alltihopa förutom den lilla detaljen att jag hade feber och ont i halsen och fick ställa in sovaöverplanen med My på grund av det. Fiffän.

Idag har jag mest suttit vid pianot och arrat lite låtar eftersom att jag inte kan sjunga med min hals. Och så har jag köpt skidor också, för på onsdag vankas det Romme! Nice.



Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Simon

God natt

2009-02-09 @ 20:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0